رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر رشت گفت: به زودی تفاهم نامه ای ما بین شهرداری رشت و دادگستری گیلان با محوریت حقوق شهروندی به امضا می رسد.
به گزارش ندای گیلان،رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت در یکصد و پنجمین جلسه این کمیسیون با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: بار دیگر یاد و خاطره شهید گرانقدر سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و ملت ایران اسلامی با حضور بی نظیر خود در مراسم تشییع پیکر پاک این اسطوره  مقاومت ثابت کردند که با قدرت در مسیر ولایت و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام برمی دارند.
 فاطمه شیرزاد به حضور  معاون فرهنگی دادگستری گیلان در این جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت اشاره کرد و گفت: معتقدم هر اندازه که بتوانیم در راستای آگاهی رسانی پیرامون حقوق شهروندی  تلاش کنیم شرایط زندگی مطلوب اجتماعی برای شهروندان مهیاتر و این امر کاهش مراجعات به محاکم قضایی را به همراه دارد.
وی گفت: به زودی تفاهم نامه ای ما بین شهرداری رشت و دادگستری گیلان با محوریت حقوق شهروندی به امضا می رسد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اقدامات شهرداری رشت در حوزه مباحث حقوق شهروندی بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی و واحد روابط عمومی شهرداری رشت برنامه هایی از این بابت در دستور کار دارد و هر اندازه اطلاع رسانی ها در قالبی ساده تر ارائه شود برای شهروندان قابل پذیرش تر است.