به گزارش ندای گیلان، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج ایجاد یک انسجام ملی را از ثمرات خون شهید سلیمانی در کشور دانست و گفت: شهادت حاج قاسم باعث شد تا پیوندی عمیق میان نسل جوان و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شود. سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب […]

به گزارش ندای گیلان، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج ایجاد یک انسجام ملی را از ثمرات خون شهید سلیمانی در کشور دانست و گفت: شهادت حاج قاسم باعث شد تا پیوندی عمیق میان نسل جوان و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شود.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب “میراث سلیمانی” در کانون جوانان بسیج رشت اظهار کرد: استکبارستیزی و جلوگیری از تحقق اهداف غرب بنیان اصلی انقلاب اسلامی بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به تاکیدات امام راحل بر لزوم وحدت ملت ایران بایکدیگر تصریح کرد: تحقق وحدت مدنظر امام راحل سرعت حرکت انقلاب اسلامی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه عموم مسلمانان جهان نیز باید برای مقابله با استکبار جهانی با یکدیگر متحد باشند گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که تفکر جمهوری اسلامی به جهان صادر شده و تولید قدرت توسط جمهوری اسلامی محقق شده که حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق نمونه آن است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج هدف از ایجاد داعش را جلوگیری از نفوذ تفکر جمهوری اسلامی در منطقه دانست و افزود: اگر رشادت‌های شهید سلیمانی نبود امت واحد اسلامی و جبهه مقاومت باخطرات بسیاری رو به رو می شد.

حبیبی، ایجاد یک انسجام ملی را از ثمرات خون شهید سلیمانی در کشور دانست و تصریح کرد: شهادت حاج قاسم باعث شد تا پیوندی عمیق میان نسل جوان و فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، کتاب “میراث سلیمانی” مجموعه‌ای از اشعار شاعران بسیجی استان گیلان بوده که با هدف تبیین ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تالیف شده است.

منبع