محمود حسني ديلمي مسئول واحد آتش نشاني و خدمات ايميني شهرداري لاهيجان از انجام بيش از ۵۰ مورد عمليات مهار حريق ، امداد و نجات از ابتداي سال جديد خبر داد.

به گزارش  ندای گیلان از لاهيجان، محمود حسني ديلمي مسئول واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان در گفتگويي اظهار داشت: از ابتداي سال ۹۵ تا كنون، واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان بيش از ۵۰ عمليات امداد و نجات را به انجام رسانده است.

ديلمي افزود: ۱۷ مورد حريق اماكن تجاري، مسكوني و خودرويي، ۱۱ مورد حريق پوشش گياهي و جنگلي، ۲۰ مورد بازديد ايمني از اماكن تازه ساخت، ۲ عمليات نجات در تصادف، نجات حيوانات وحشي و رها سازي در محيط امن، حبس در آسانسور و شكسته حلقه انگشتر، از جمله عملياتي بود كه از ابتداي سال تا كنون صورت گرفته است.

وي گفت: واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان همچنين با برگزاري مانور هاي امداد و نجات در سطح مدارس و اماكن آموزشي، سعي در ترويج و آموزش نكات ايمني در بين كودكان و نوجوانان دارد.

مسئول واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري لاهيجان در پايان سخنان خود گفت: با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان و احتمال وقوع حريق پوشش گياهي، از خانواده ها خواست كه با رعايت نكات ايمني، از بروز هرگونه حادثه اي جلوگيري نمايند.