عضو شورای شهر رشت به انباشت پرونده‌ها در کمیسیون ماده پنج راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت : پرونده هایی در کمیسیون ماده پنج وجود دارد که بیش از یک سال و نیم در انتظار تصمیم گیری قرار دارند و متاسفانه گویا گوش شنوایی از این بابت وجود ندارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،عضو شورای  شهر رشت در جلسه صحن شورا با اشاره به اینکه مسوولین خادمان مردم در جایگاه های مختلف هستند اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم تمامی مسئولان باید اهتمام بیشتری داشته باشند و امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که فرصت خدمت به بنده و امثال من داده شده است و باید قدردان این فرصت و خدمتگزاری صادق باشیم.

مسعود عباس نژاد به انباشت پرونده ها در کمیسیون ماده پنج راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت : پرونده هایی در کمیسیون ماده پنج وجود دارد که بیش از یک سال و نیم در انتظار تصمیم گیری قرار دارند و متاسفانه گویا گوش شنوایی از این بابت وجود ندارد.
وی با ابراز گلایه از عملکرد شهرداری منطقه یک رشت بیان کرد: حمایت از سرمایه گزاران باید مورد توجه شهرداران مناطق باشد اما متاسفانه در شهرداری منطقه یک از برخورد نامناسب شهردار منطقه گلایه های فراوانی به گوش می رسد.
عباس نژاد با اشاره به اینکه شهردار منطقه یک در حال فراری دادن سرمایه گزاران است تصریح کرد: بارها از این بابت به شهردار منطقه یک و شهردار رشت تذکر دادیم و وی دائما در حال انجام تخریب است و متاسفانه در این منطقه هیچ برنامه ریزی اصولی برای فعالان حوزه ساخت و ساز وجود ندارد.
وی با انتقاد از بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری رشت افزود: بودجه سال ۱۴۰۱شهرداری رشت یک فاجعه است و متاسفانه در برخی از بندهای این بودجه به نحوی اقدام شده است که موجب بی انگیزگی مدیرلن شهرداری رشت می شود.
عضو شورای شهر رشت با ابراز گلایه از وضعیت ترافیکی رشت افزود: در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری رشت مبلغ بسیار ناچیزی برای بازگشایی معابر در نظر گرفته شده است و برای خرید اتوبوس در بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری رشت هیچ برنامه ای دیده نشده است.
عباس نژاد با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون انتصاب پدرش در یکی از بخش ها بیان کرد: بنده در این انتصاب هیچ گونه دخل و تصرفی ندارم و برای دفاع از منافع شهر و شهروندان با هیچ فردی تعارف ندارم.