نیروهای جوان تاکنون عملکرد خوبی را نیز از خود نشان داده‌اند و می‌توان امیدوار بود که با استفاده از ظرفیت هرچه بیشتر این مدیران سرعت اجرای امور در شهرداری رشت بالاتر برود.

غیر منتظره نوشت:شاید بتوان یکی از مهم‌ترین اقدامات ناصر حاج محمدی به‌عنوان شهردار رشت در زمینه بهبود استفاده از نیروهای انسانی شهرداری رشت را اقدام وی در استفاده از مدیران جوان عنوان کرد.

این اقدام حاج محمدی از آن جهت مورد اهمیت بود که درواقع باید آن را یک بازی دو سر برد به‌حساب آورد. پیروزی نخست استفاده از نیروهای پرانرژی، پویا و چابک است که قطعاً انرژی بسیار زیادی برای انجام کار دارند و پیروزی بعدی در این بازی برای شخص حاج محمدی به‌عنوان شهردار رشت است. تلاش این نیروهای چابک و پرانرژی سبب خواهد شد که عملکرد مجموعه شهرداری نمود بیشتری پیدا کند و حاج محمدی همانند نهضت آسفالت بجای آنکه خود شخصاً صفر تا صد پای کار بایستد ناظر بر اقدامات یک مدیر جوان خواهد بود و می‌تواند وقت بیشتری برای کارهای مهم‌تر همچون جلسات جذب سرمایه‌گذار و اقدامات تخصصی برای رفع معضلات موجود در سایت لندفیل سراوان انجام دهد.

از سوی دیگر این نیروهای جوان تاکنون عملکرد خوبی را نیز از خود نشان داده‌اند و می‌توان امیدوار بود که با استفاده از ظرفیت هرچه بیشتر این مدیران سرعت اجرای امور در شهرداری رشت بالاتر برود.

نکته جالب آنکه شهردار رشت هنوز هیچ خط پایانی برای انتصاب و به‌کارگیری جوانان در سمت‌های مدیریتی شهرداری رشت در نظر نگرفته و برای همین منظور از جوانی نخبه همانند هانی عسکری و یک جوان ارزشی و دانشجوی مقطع دکتری علوم سیاسی چون حمیدرضا محمدی برای سازمان‌های فاوا و فرهنگی استفاده کرده است.

امید است روند توجه و استفاده از مدیران جوان در شهرداری رشت ادامه داشته و نتیجه این انتصابات نیز امیدبخش و مثبت باشد.