چند روز پیش قربانعلی محمد پور مدیرکل جدید سازمان محیط زیست گیلان در یکی از اولین انتصابات خویش، علی اصغر حجامی یکی از دوستان نزدیک نماینده لنگرود را به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی محیط زیست انتخاب نموده است .

به گزارش نداي گيلان: چند روز پیش قربانعلی محمد پور مدیرکل جدید سازمان محیط زیست گیلان در یکی از اولین انتصابات خویش، علی اصغر حجامی یکی از دوستان نزدیک نماینده لنگرود را به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی محیط زیست انتخاب نموده است .
علی اصغر حجامی که با حفظ سمت عضو شورای شهر لنگرود نیز می باشد از اعضای جنجالی این شورا محسوب می شود. وی در انتخابات دوره گذشته شورا کاندیدای طیف اصولگرای جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گیلان معرفی بود و به علت مصاحبه های تند و همچنین ابراز نظر درمورد مسائل شهر لاهیجان! معروف گشته است.
محمدپور که چند روز قبل از انتصاب ،خبر منصوب شدنش را در گفتگو با سایتی محلی تکذیب کرد،خود در زمان فاطمه جوادی رئیس سازمان محیط زیست در دولت اول احمدی نژاد به عنوان مسئول رسانه ای وی پله های ترقی را طی کرد و حال به عنوان رئیس سازمان محیط زیست گیلان از سوی معصومه ابتکار معرفی شده است. به نظر می رسد وی در اولین گام ها سعی دارد انتصابات خود را بر پایه روابط سیاسی و جناحی با نمایندگان مردم استوار کند. نماینده لنگرود درحالیکه توانسته برخی از بستگان خود را به عنوان شهردار شهرهای شرق گیلان برگزیند این بار هم دایره نفوذ و ارتباطات خود را به سمت مجموعه مدیریتی استان کشانده و توانسته یکی از نزدیکان خود را به پست حساس معاونت مالی و پشتیبانی در مجموعه محیط زیست گیلان بگمارد.