اولین تصاویر منتشر شده از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ نشان می‌دهد که احتمالا در این گوشی‌ها دکمه Home حذف شده و نمایشگر گوشی تمام قسمت جلویی آن را پوشش داده است.

به گزارش ندای گیلان از تلگراف، همچنین در این تصاویر مشخص است که سامسونگ جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز از بدنه گوشی حذف کرده است.
قرار است گوشی هوشمند Galaxy S8 در دو اندازه 5.8 و 6.2 اینچی عرضه شود. در این مدل، نمایشگر گوشی 83 درصد از سطح روی آن را تشکیل می‌دهد و از فناوری AMOLED‌ بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی به میزان فشار نیز حساسیت دارد و ظاهرا قابلیت‌های فناوری 3D Touch شرکت اپل را در اختیار می‌گذارد. در این مدل نیز از طراحی محبوب و منحنی شکل لبه‌های گوشی استفاده شده است.

galaxy s8

گوشی Galaxy S8 به یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشت مجهز است که در کنار حسگر اثرانگشت آن قرار دارد. این گوشی قابلیت جدیدی را برای جستجوی وب در اختیار می‌گذارد که امکان یافتن تصاویری مشابه آنچه را که با لنز دوربین دیده می‌شود، فراهم می‌کند. در کنار دوربین جلویی گوشی، یک حسگر چشمی وجود دارد که موجب افزایش امنیت گوشی می‌شود.
انتظار می رود Galaxy S8‌ با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی Nougat به بازار عرضه شود. همچنین احتمالا این گوشی پیشرفته برای اولین بار فناوری دستیار هوشمند سامسونگ را که گفته می‌شود Bixby نام دارد، در اختیار کاربران می‌گذارد.
به گفته متخصصان این گوشی از تراشه‌ها و فناوری‌هایی بهره می‌برد که موجب افزایش 11 درصدی سرعت و کاهش 20 درصدی انرژی مصرفی آن در مقایسه با Galaxy S7 می‌شود.
سامسونگ معمولا مدل‌های جدید سری Galaxy را در ماه فوریه و در کنفرانس Mobile World رونمایی می‌کند اما گفته می‌شود قرار است گوشی Galaxy S8 در یک رخداد ویژه در تاریخ 29 ماه مارس و در شهر نیویورک رونمایی شود.