معاون رئیس جمهور گفت:انتخاب استاندار گیلان در مراحل پایانی است و وزیر کشور گزینه‌های مطرح شده را بررسی می‌کند و معتقد هستم بهتر این است که استاندار گیلان بومی باشد و اکثر گزینه ها بومی هستند اگرچه حل مسائل استان در اولویت قرار دارد و تعصبی بر بومی بودن اشخاص نیست.

به گزارش ندای گیلان،معاون رئیس جمهور صبح امروز در جمع خبرنگاران گیلان با بیان اینکه واردات برنج قانونی است اما نباید در زمان فروش برنج ایرانی انجام شود اظهار داشت: قیمت برنج بسیار افزایش یافته است اما این پول به جیب دلالان می‌رود و دولت جلوی این کار را می‌گیرد و برای حمایت از کشاورزان از ورود برنج وارداتی جلوگیری می‌کنیم.

وی ابراز داشت: انتخاب استاندار گیلان در مراحل پایانی است و وزیر کشور گزینه‌های مطرح شده را بررسی می‌کند و معتقد هستم بهتر این است که استاندار گیلان بومی باشد و اکثر گزینه ها بومی هستند اگرچه حل مسائل استان در اولویت قرار دارد و تعصبی بر بومی بودن اشخاص نیست.

نوبخت با بیان اینکه رسانه‌های خارجی به‌طور شبانه‌روزی فعالیت‌های دولت و اطلاعات نشر یافته از طریق رسانه‌های داخلی را رصد می‌کنند خاطرنشان کرد: نمی‌توان بسیاری از مسائل مانند بدهی‌های دولت یا کسری بودجه را به‌صورت شفاف اعلام کرد زیرا باعث سوءاستفاده معاندان و رسانه‌های ضد انقلاب می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه به وضعیت بیمه خبرنگاران گیلانی اشاره کرد و بیان داشت: آمادگی دارم برای تکمیل فرآیند بیمه خبرنگاران گیلانی هرگونه همکاری با وزارت ارشاد گیلان داشته باشم و همچنین قطار ویژه‌ای برای اصحاب رسانه استان درنظر گرفته شود تا به مشهد مقدس بروند.

/تسنیم