مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت: انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان همزمان با سراسر کشور در روز ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش نداي گيلان: ابلاغیه مقام عالی وزارت نمونه بارز اعمال دقیق قوانین نظام مهندسی است که اجرای این بخشنامه باعث ایجاد محیطی ویژه برای مهندسین کشور و استان خواهد شد و قطعا تاثیرات مثبتی بر عملکرد سالهای آتی خواهد گذاشت.

وی با تاکید بر لزوم تشویق مهندسین برای حضور در این انتخابات و برگزاری انتخاباتی مطمئن افزود: هیات نظارت ضمن تائید روند اقدامت انجام شده هیات اجرایی در جهت لیست ۹۱ نفره، با توجه به تاکید دستگاه نظارت کشور مبنی بر تائید ۲ نفر که ابهاماتی در نحوه ثبت نام داشتند و بطور متمرکز به دستگاه نظارت کشور اعتراض کرده بودند و اعتراضشان نیز به تائید دستگاه نظارت کشور رسید موافقت کردند که در ‌‌نهایت لیست ۹۳ نفر به هیات اجرایی ابلاغ شد.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان تأکید کرد: ارسال پیامک به مهندسین، بهره گیری و شفاف سازی در پایگاههای خبری و مطبوعات می‌تواند در تشویق حضور مهندسین تاثیر گذار باشد و رقابت سالم بین کاندیدا‌ها از خواسته‌های هیات نظارت است.

وی یادآور شد: آن دسته از افراد که در مورد تبلیغات کاندیدا‌ها اعتراض و یا شکایتی دارند می‌توانند مراتب اعتراض خود را کتبا به هیات اجرایی انتخابات واقع در رشت – بلوار شهید انصاری – روبروی سازمان نظام مهندسی ساختمان – ساختمان تیراژه – طبقه دوم گزارش کنند و یا با شماره تلفن ۳۳۷۵۹۷۲۲ تماس حاصل نمایند.

لازم به توضیح است که انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۱۶ مهرماه در رشت و شهرهای استان گیلان برگزار می‌شود و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان هر ۳ سال یکبار با آرای اعضا برگزیده می‌شوند.