رئیس هیئت نظارت برهفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان از برگزاری مجدد این انتخابات در روز ۲۳ مهر خبر داد.

به گزارش ندای گیلان: علی خاوری ضمن تشکراز استقبال پرشور اعضای این سازمان در انتخابات هفته گذشته و پوزش مجدد از بروز مشکلاتی که منجر به توقف فرایند برگزاری انتخابات شده بود، زمان برگزاری مجدد هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان را ۲۳ مهراعلام کرد وگفت: در راستای حفظ وصیانت از آرای مهندسین و در جهت برگزاری انتخاباتی شفاف، انتخابات لغوشده مجددا در پنجشنبه هفته جاری در‌‌ همان زمان ومکان به صورت دستی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این انتخابات خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی نقش مهم و با اهمیتی در کیفیت ساخت وساز‌ها و همچنین رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان بر عهده دارد وهیات مدیره‌ای که از تصمیم‌گیری جمعی مهندسان ساختمان و مشارکت آگاهانه و حداکثری اعضای سازمان در این امر مهم انتخاب می‌شود از جایگاه مطمئن‌تری برخوردار خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با انتخابات آگاهانه مهندسان شاهد یک هیات مدیره با خرد جمعی و هماهنگ در راستای توسعه و اعتلای حرفه مهندسی باشیم.

مدیر کل راه وشهرسازی گیلان ورئیس هیئت نظارت برهفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان گیلان ازاعضای محترم نظام مهندسی خواست بار دیگردر انتخابات حضوری فعال داشته باشند تا دربهبود وارتقاءصنعت ساختمان سازی سهیم باشند.

وی افزود: پس از اتمام رای گیری نتیجه ابتدایی انتخابات اعلام می‌شود وتا زمان اعطای حکم برای اعضای جدید هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان از سوی وزیر راه وشهرسازی، هیئت مدیره قبلی، مدیریت امور را برعهده دارند.

گفتنی‌ست؛ در این دوره۵ نفر در رشته عمران، ۲ نفر در رشته معماری، ۲ نفر در رشته برق، ۱ نفر در رشته مکانیک، ۱ نفر در رشته نقشه برداری، ۱نفر در رشته شهرسازی و۱نفر در رشته ترافیک به عنوان نفرات اصلی وبرای هرکدام از این شاخه‌ها یک نفر علی البدل برای یک دوره سه ساله انتخاب می‌شوند.