رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان گفت: بدهکاری‌های گذشته شهرداری لاهیجان روی هم انبار شده و هنوز برخی از کارهای انجام شده صورت وضعیت و قرارداد ندارد

ندای گیلان : ابراهیم خوشحال در همایش تجلیل از خبرنگاران در شهرداری لاهیجان اظهار داشت: خبرنگار نباید ثناگوی کسی باشد و باید واقعیت را در اختیار مردم قرار دهد.
وی با بیان اینکه شهردار لاهیجان اخیرا” درخواستی از شورای شهر داشته و مصوبه آن را نیز دریافت کرده است افزود: افرادی که قصد ساخت و ساز دارند، چهل درصد از مبلغ مورد نظر را به صورت نقدی و مازاد آن را به‌صورت ملک تحویل شهرداری می‌دهند که این نشان دهنده حسن نظر شهردار است.
خوشحال با اشاره به اینکه شائبه‌هایی به وجود آمده که درب اتاق شهردار بسته است و شهرداری قصد صادر کردن پروانه ساختمانی را ندارد گفت: آن کسی که واقعیت را عنوان می‌کند جز خبرنگار نیست، پس باید واقعیت را به مردم منعکس کرد.
وی با اعلام اینکه پل مالک اشتر و ساحل سحرخیز که خیلی از لاهیجانی ها فکر می‌کردند این شهر دریا ندارد جزء کارهای بزرگی است که انجام شده است افزود: تلاش‌هایی در ارتباط با پرداخت حقوق و مزایا صورت گرفته که در گذشته نظیر نداشت.
عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه امروز بین شورای و شهرداری کاملا” هم‌دلی و همراهی وجود دارد افزود: بعضا”خبرهایی ساخته و پرداخته می‌شود که از بیان آن شرم داریم.
وی با اشاره به اینکه پرداختن به امور شخصی افراد طبق قانون, عرف و شرع جایز نیست گفت: همه شما از گذشته لاهیجان با خبر بودید و الان هم کاملا در جریان هستید که با حجم مشکلات و بدهکاری که داریم و رکود اقتصادی که وجود دارد، پروژه های در دست افتتاح بسیار بزرگ هستند.
عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه آسفالت هر خیابان چیزی در حدود یک میلیاردتومان هزینه‌بردار است افزود: چیزی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، هزینه جاری شهرداری در هر ماه است که در نظر گرفته نمی‌شود.
خوشحال با اشاره به اینکه شهردار لاهیجان با مدیریت خود دست خیلی‌ها را از شهرداری لاهیجان کوتاه کرده است، گفت: دست خیلی‌ها که از شهرداری به صورت کاذب کسب درآمد می‌کردند الان دیگر قطع شده است/نسیم