نجفی به افزایش 100 درصدی قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای در طی 3 سال گذشته خبر داد و افزود : در سال جاری نیز این محصول از افزایش قیمت برخوردار خواهد بود .

به گزارش ندای گیلان از لنگرود،محمد علی نجفی در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به 17 روستای این شهرستان مردمان اطاقور  را مردمانی مهربان و دوست داشتنی توصیف کرد و افزود : بسیار خرسندم امروز به بهانه افتتاح این پروژه که به نام سردار رشید اسلام شهید املاکی مزین گردیده در جمع صمیمی شما مردمان خوب این منطقه حضور دارم .

وی با اشاره به توفیقات دولت در ارتقاء شاخص آبرسانی روستایی اظهار داشت : تا سال 97 تمامی روستاها از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد  .

وی در ادامه با بیان اینکه تمام سعی ما بر این است تمامی روستاهای شهرستان لنگرود را تا سال 96 آبرسانی کنیم افزود : حجم اعتبارات پروژه ها ی در حال شکل گیری در شهرستان لنگرود نشان از هماهنگی و پیگیری خوب مسئولین شهرستانی و استانی بوده که توسعه این شهرستان را در پی دارد.

استاندار گیلان شاخص آبرسانی شهری  در استان را 99.8 درصد عنوان کرد و افزود :  به یاری خداوند با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این رقم را به 100 درصد خواهیم رساند .

وی به تلاش های دولت در جلوگیری از واردات برنج اشاره کرد و افزود : در دولت یازدهم واردات این محصول به حداقل کاهش یافت .

وی با یادآوری واردات بیش از 2 میلیون و 900 هزار تنی برنج در دولت گذشته اشاره کرد و افزود : انبارهای برنج در سال 92 مملو از واردات برنجی بود که بعضآ فاسد شده بود .

دکتر نجفی با اشاره به تمهیدات دولت یازدهم در جهت حمایت از کشاورزان اظهار داشت : خوشبختانه در سال گذشته با توجه به کنترل واردات و حمایت های  رییس جمهوردولت  در این بخش قیمت مناسب برنج را شاهد بودیم .

وی به افزایش 100 درصدی قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای در طی 3 سال گذشته خبر داد و افزود : در سال جاری نیز این  محصول از افزایش  قیمت برخوردار خواهد بود  .

استاندار گیلان به سرمازدگی و خسارات وارد شده  به باغات مرکبات  اشاره کرد و افزود : حمایت از بخش تولید ،  مصرف و تامین مواد مصرفی مورد نیاز مردم  از جمله اولویت ها ی مهم دولتمردان به شمار می رود .

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید  به نام اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال اظهار داشت : باید با بهره گیری از توان داخلی در جهت تحقق شعار امسال تلاش کنیم و این را وظیفه خود می دانیم .

وی افزود : تمام تلاش ما بر این است تا رضایت مردم که رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت جلب کنیم .

استاندار گیلان از رشد تمامی شاخص های توسعه ای استان در دولت تدبیر و امید خبر داد و افزود : به شاخص ها که بنگریم خواهیم دید با همکاری و همراهی تمامی مجموعه استان توفیقات خوبی نسبت به سال 92 حاصل شده است .