مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تصمیم‌گیری درباره وضعیت باشگاه ملوان را با حضور مسئولان محلی و هواداران آن دانست و گفت: سیروس محجوب تلاش‌های زیادی برای تیم ملوان انجام داد و امیدواریم در ملوان بماند.

ندای گیلان:مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تصمیم‌گیری درباره وضعیت باشگاه ملوان را با حضور مسئولان محلی و هواداران آن دانست و گفت: سیروس محجوب تلاش‌های زیادی برای تیم ملوان انجام داد و امیدواریم در ملوان بماند.

مسعود رهنما عصر امروز در نشست اداره‌کل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت باشگاه ملوان اظهار کرد: تصمیم‌گیری درباره واگذاری سهام ملوان با نظر مسئولان محلی، مردم و هواداران ملوان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سیروس محجوب تلاش‌های زیادی برای ملوان انجام داد، تصریح کرد: امیدواریم محجوب در ملوان بماند ضمن اینکه تاکنون جلسه رسمی درباره واگذاری سهام ملوان به دیگران برگزار نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ادامه به اقدام‌های دولت اشاره کرد و گفت: اصلاح نظام مالی ورزش، ترویج فضای فرهنگی، معنوی و اخلاقی در ورزش، تدوین نظام‌نامه جامع فرهنگی ورزش و بسترسازی مشارکت خیران و بخش خصوصی از جمله اقدام‌های وزیر ورزش است.

وی با اشاره به اینکه باید در جایگاهی که هستیم برای موفقیت برنامه‌های ورزش به گودرزی کمک کنیم، خاطرنشان کرد: مبارزه با بداخلاقی‌ها و سازمان‌های غیررسمی مخرب ورزش و شناسایی ظرفیت‌های پاک ورزش از جمله ویژگی‌های گودرزی است.

فارس