سردار فضلی با اشاره به اینکه در سال گذشته بيش از 6 میلیون نفر زائر كربلاي ایران بودند ؛از برنامه ریزی برای حضور 7 میلیون نفر در راهیان نور امسال خبر داد.

سردار علی فضلی در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان از سیاهکل،با بیان اینکه راهيان نور در طول سال در 7 استان کشور برگزار مي شود گفت: آذربايجان غربي ، كردستان،كرمانشاه، ايلام ،بوشهر وهرمزگان در سال های اخیر به عرصه راهيان نور پیوسته اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه هرسال با رشد چشمگيرحضور مردم در این سفر مواجه هستيم اظهار کرد: اقبال ارزشمند مردم علیرغم وجود برخی از کمبودها در زير ساخت در حال افزايش است.

وی با اشاره به افزایش امکان استقرار کاروان ها در اردوگاه ها و مراکز راهیان نور تصریح کرد: در حال حاظر امکان شب مانی 121 هزار نفر در مراکز اسکان راهیان نور در 7 استان کشور وجود دارد.

فضلی با اشاره به اینکه در سال گذشته بيش از 6 میلیون نفر زائر كربلاي ایران بودند ؛از برنامه ریزی برای حضور 7 میلیون نفر در راهیان نور امسال خبر داد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه دوره زمانی راهیان نور از اردیبهشت هر سال آغاز و تا فروردین سال آینده ادامه پیدا می کند افزود:آمار دقیق حضور مردم در این سفر معنوی اواخر فروردین ماه سال آینده اعلام خواهد شد.

وی در ادامه این گفتگو با بیان اینکه توان دفاعي كشور امروز بعد از عنايت خدا به دستاوردهای نيروهاي مسلح و بخش مردم نهاد بسیج متكي است خاطرنشان کرد:علیرغم وجود كم وكسري هاي در حوزه هاي اعتباري در ميزان آمادگي نیروها به واسطه حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب خدشه ای وارد نمي شود.

سردار فضلی با اشاره به اینکه ما شب و روز، زمين، دريا و آسمان را رصد ميكنيم تاکید کرد:امروز فرزندان این ملت در آمادگي خوب و مناسبي براي دفاع از دين خدا قرار دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با تصریح بر اینکه در 6 سال گذشته هرسال در همه استان ها رزمايش آمادگي هاي رزمي برگزار کرده ایم گفت: تمرينات چند ساعته و چند روزه،آموزش هاي تئوري ،آمادگي هاي جسمي، آمادگي هاي رزمي و ميادين تير و … از جمله برنامه هایی است که جهت آمادگی دفاعی در سراسر کشور بر گزار می شود.