رئیس شورای شهر رشت گفت: باید تصمیمی گرفته شود تا امکان استفاده شهرداری در بودجه از ماده ١٠٠ سلب شود.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی شهر رشت در جلسه عصر امروز (۱۰ دی) شورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سلیمانی، گفت: دوازدهم دیماه روز رشت نامگذاری شد و امسال این روز همزمان با ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین شیوع ویروس کرونا بوده که نمی‌توانیم برنامه‌های با تجمع برگزار کنیم.

احمد رمضانپور در ادامه افزود: سازمان فرهنگی شهرداری رشت برنامه‌های خوبی برای این روز پیش بینی کرده و اجرا می‌کند.

وی به سالروز شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» اشاره و تصریح کرد: نظام سلطه به شهادت شهید سلیمانی و ابوالمهدی اعتراف کرده اند و قطعاً انتقام سخت نیز گرفته می‌شود.

رمضانپور در ادامه با اشاره به درآمد و بودجه شهرداری‌ها، افزود: اقتصاد محلی ما به دنبال بودجه ملی رفته و فرصت خلاقیت و نوآوری جلب و جذب سرمایه را از مدیریت شهری گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تصمیم درست در این زمینه، گفت: باید تصمیم گرفته شود تا امکان استفاده شهرداری در بودجه از ماده ١٠٠ سلب کند در مجلس شورای اسلامی درباره این ماده تصمیماتی اتخاذ شده است.

رمضانپور با بیان اینکه اعضای شورا درخواست حضور برای شهردار در جلسه را نکرده اند، افزود: امروز هیئتی برای بررسی وضعیت پسماند در شهرداری حضور دارند که سبب شده تا شهردار با تاخیر در این جلسه حاضر شود.

وی تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه خروج شهردار از چارچوب های پیش بینی شده را نخواهیم داد.

مهر