رئیس دادگستری شفت به مناسبت هفته ناجا در ديدار با فرمانده انتظامي اين شهرستان گفت: امنیت پايدار جامعه در گرو تعامل پليس با دستگاه قضائي است.

به گزارش ندای گیلان از شفت، سیروس محمدی رئیس دادگستری شهرستان شفت در اين ديدار ضمن تبريك هفته ناجا گفت: تعامل خوبي بين پليس و مردم در شفت وجود دارد و خدمت به مردم و ارتقاء احساس امنيت از وظايف مشترک نيروي انتظامي و قوه قضائيه است.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه امنیت پايدار جامعه در گرو تعامل پليس با دستگاه قضائي است، ابراز اميدواري کرد که هر دو دستگاه با تعامل و ارتباط منطقي به‌توانند نقش خود را در اين ماموريت حساس به درستي ايفا كنند.
وي افزود: همه مسؤولان و مردم شاهد پليس هوشمند، توانمند و کارآمد در جامعه هستند و اين امر نتيجه زحمات و تلاش شبانه روزي کارکنان انتظامي در برخورد با هنجارشکنان و مجرمان است.
رئیس دادگستری شفت تصريح كرد: دستگاه قضائي با تمام توان از پليس حمايت خواهد کرد.
در ادامه فرمانده انتظامي شفت ضمن تقدير و تشکر از مجموعه دستگاه قضائي شهرستان شفت براي همکاري خوب با نيروي انتظامی شهرستان گفت: نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو بال قدرتمند تامين امنيت هستند و تعامل دو سويه پليس با دستگاه قضائي ضمن اينکه باعث افزايش نظم و امنيت در سطح جامعه مي‌شود موجب ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان نيز خواهد شد.
در پايان اين ديدار سرهنگ شعبانی خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با خلوص نيت، پاکدامني و اقتدار همراه با مهرباني در خدمت آسايش و آرامش مردم است و خدمت صادقانه به مردم را افتخاري براي خود مي‌داند.