مدیرعامل جمعیت هلال احمر گيلان از امضای تفاهمنامه کمک به بیماران صعب العلاج در گیلان خبر داد.

به گزارش نداي گيلان، مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گويي بيان كرد: این تفاهمنامه از سوی معاونت درمان جمعیت هلال احمر گیلان با موسسه خیریه امدادگران عاشورای استان برای کمک به بیماران شیمی درمانی منعقد شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهمنامه بیماران شیمی درمانی که از طرف موسسه خیریه امدادگران عاشورای استان گیلان به داروخانه معرفی می شوند، کمک دارویی دریافت می کنند .
وی بیان داشت: هر بیمار معرفی شده از سوی موسسه خیریه امدادگران عاشواری رشت طی یکسال می تواند مبلغ پنج میلیون ریال کمک دارویی از داروخانه جمعیت هلال احمر دریافت کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری دیگری نیز با شرکت (خدمات بهداشت گستر مطمئن) برای جمع آوری و امحای بی خطر پسماندهای ویژه پزشکی و عفونی درمانگاه صلح منعقد شده است.
درمانگاه صلح جمعیت هلال احمر واقع درخیابان سردار جنگل، نقره دشت از ساعت هشت صبح تا هشت شب آماده ویزیت رایگان بیماران به صورت عمومی و تخصصی (مغز و اعصاب واعصاب و روان ) است.
بیمه تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح ، خدمات درمانی و ایران طرف قرار داد این درمانگاه هستند، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33546504 تماس بگیرند.
معاونت درمان جمعیت هلال احمر استان نیز دارای یک داروخانه واقع در خیابان ضیابری آماده ارایه خدمات دارویی به هموطنان و بیماران خاص است/ايرنا