نماینده مردم فهیم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از حیث حقوقی و روانی رعایت حقوق شهروندی و حفظ شان و کرامت انسانی تمامی افراد جامعه بر ما واجب است.

به گزارش ندای گیلان،دکترمحمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم فهیم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص برخورد خشن با چند جوان نوازنده و اجرای موسیقی زنده درشب شهادت امام حسن عسکری (ع) ضمن اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق (ع) گفت: تنها کسی می تواند امر به معروف کند یا نهی ازمنکر نماید که دارای سه صفت باشد ، به آنچه امر می کند و از آنچه نهی می نماید آگاه باشد،  عادلانه امرکند و نهی نماید، با مهربانی امرونهی کند. 

حسنی با محکوم کردن این شیوه برخورد گفت: نباید طوری رفتار کنیم که نسل جوان را از خود برانیم و با توجه به سن کم آنها و اقرار به عدم آگاهی برای نواختن درشب شهادت، لازم است از برخوردهای سلیقه ای و افراط و تفریط های مغایر با قانون در این ارتباط خودداری شود.
 وی افزود : از حیث حقوقی و روانی رعایت حقوق شهروندی و حفظ شان و کرامت انسانی تمامی افراد جامعه بر ما واجب است. 
حسنی در پایان خاطرنشان کرد : باید سعی کنیم با درک و همدلی با جوانان عزیز این مرز و بوم ، آنها را به خود نزدیکتر کنیم نه اینکه با برخوردهای سلیقه ای موجبات دلسردی جوانان را فراهم نماییم.