رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: آمریکا بازنده بزرگ انقلاب اسلامی است .

به گزارش ندای گیلان از رشت، مهدی پارسا امروز در وبینار نقش جوانان در استکبار ستیزی که با حضور  دانشجویان غرب گیلان در دانشکده فنی و مهندسی صومعه سرا برگزار شد اظهار گرد: ایالات متحده آمریکا به عنوان ابرقدرت قرن قبل از پیروزی انقلاب در ایران هر کاری که اراده می‌کرد انجام و با این کار به تحقیر ملت ایران می‌پرداخت.

وی با اشاره به نقش جوانان در راه مبارزه با استکبار افزود: جوانان ایرانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه عمل مقابله با استکبار نیز فعال بوده و اعتراض به حضور نیکسون معاون رئیس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا در ایران از جمله این اقدامات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه حضور و نقش جوانان در مقابله با استعمار و استکبار نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی در بعد از پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: جوانان، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و پس از آن در بسیاری از رخدادهای نظام از قبیل دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی، حضور در آزمون‌های سیاسی از قبیل انتخابات و رشد علمی کشور همیشه پیشگام بودند.

پارسا با تاکید بر لزوم اهمیت و نقش بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری در حفظ استقلال جمهوری اسلامی بیان کرد: در بیانیه‌ای که ۶ هزار کلمه دارد، ۴۱ بار کلمه جوان درج شده که نشان دهنده اهمیت حضور جوانان در گام دوم انقلاب همانند گام اول و چهار دهه پر افتخار آن است.

وی تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، هجوم نظامی و واقعه طبس، کودتای نوژه، حمایت از تروریسم و تجزیه طلبی در ایران و حمایت از صدام در جنگ بر ضد جمهوری اسلامی ایران را از جمله جنایات استعمار در بعد از پیروزی انقلاب برشمرد و تصریح کرد: استکبار جهانی با مصادره ۱۲ میلیارد دلار از اموال و دارایی‌های ایران جنایت بزرگ اقتصادی بر ضد کشورمان انجام داد که این اقدام ضد انسانی هیچ‌گاه  از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان حمله آمریکا به کشتی‌ها و سکوهای نفتی ایران از قبیل نصر،سلمان و رشادت را نشان دهنده ضعف ایالات متحده آمریکا و خطای راهبردی آنها دانست و افزود: آمریکایی‌ها با این اقدام ناشیانه خود که از ضعف و زبونی آن‌ها ناشی می‌شود راه را برای حضور موثر جوانان در مقابله با استکبار مهیا کردند.

پارسا با بیان اینکه وجود نیروی جوان در یک کشور موتور محرکه و پیشران در حوزه‌های مختلف اقتصادی سیاسی فرهنگی اجتماعی و دفاعی است، گفت:اگر از نیروی جوانی در کشور به خوبی و در جای خود استفاده شود فرصت، و در غیر این صورت از آن تهدیدی  برای جامعه خواهیم ساخت که همه مسئولان نظام بایست از این سرمایه ارزشمند به خوبی بهره گیرند.