مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر، گفت: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان “گردنه لاریخانی” تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شده که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان دو تیم از سیاهکل و دیلمان عازم منطقه شد.

غلامی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی به مسافرین و خودروهای گرفتار اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به عملیات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این عملیات در ساعت: ۱۵:۰۰ روز جاری آغاز و با فعالیت نجاتگران سیاهکل و دیلمان بیش از ۲ ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

سیاوش غلامی تاکید کرد: هموطنان جهت طی عبور از این مسیر حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.