فرماندار آستارا گفت: موکب‌هایی از شهرستان‌های مختلف از جمله آستارا برای خدمات‌رسانی به مردم در مسیر راهپیمایی اربعین دایر شده است اما اقلام موجود کافی نیست و نیازمند کمک‌های بیشتری هستیم.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از آستارا،عنایت رضایی‌پور روز در نشست شئون فرهنگی آستارا با اشاره به افزایش حضور زائران در نقاط مرزی و نارسایی‌های موجود در کشور عراق برای انتقال آنها به عتبات عالیات اظهار داشت: با توجه به عدم امکان تردد خودروهای ایرانی در کشور عراق و ارائه خدمات به زائران حسینی در آنسوی مرزها، در حال حاضر مرز خسروی با ازدحام جمعیت روبه‌رو شده است.

فرماندار آستارا بیان کرد: بر این اساس موکب‌هایی از شهرستان‌های مختلف از جمله آستارا برای خدمات‌رسانی به مردم در آن منطقه دایر شده است اما اقلام موجود کافی نیست و نیازمند کمک‌های بیشتری هستیم.

وی با اشاره به اینکه آستارا در سال‌های گذشته پشتیبانی موکب رودسر را عهده‌دار بود، اضافه کرد: کمک‌های صورت گرفته تاکنون به اتمام رسیده و به کمک‌های بیشتری برای تامین اقلامی مانند برنج، گوشت، مرغ، روغن، حبوبات و آب معدنی نیاز است.

رضایی‌پور با تاکید بر محدودیت زمانی برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها اظهار کرد: انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم و خیرین در این زمینه وارد عمل شوند و در یکی دو روز آینده کمک‌های نقدی یا کالایی خود را برای ارسال به موکب آستارا تحویل دهند.