عضو شورای شهر رشت تاکید کرد:اقدام های شوراهای پنجم به مردم گزارش شود.

به گزارش ندای گیلان،رضا رسولی در شصت و دومین جلسه شورای شهر رشت، فقدان شادروان شیرزاد را تسلیت گفت و افزود: حضور وی در جلسه انتخاب شهردار با وجود تالمات روحی برای بنده درس مسئولیت پذیری بود.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به فوت پاکبان رشتی گفت: همه ما به نوعی در قبال این حادثه مسئول هستیم و باید در روز جزا پاسخگو باشیم.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا پیرامون رسیدگی به وضعیت املاک نسقی ادامه داد: قرار است کمیته ای در این زمینه شکل بگیرد و این کمیته فنی به وضعیت املاک نسقی رسیدگی کند.

رسولی با اشاره به وضعیت درآمد شهرداری گفت: درآمد شهرداری زیر ۳۰ درصد محقق شده و برای بودجه امسال و سال آتی باید فکری کرد و در جلسات بودجه به این وضع رسیدگی نمود.

نزدیک ۱۵ ماه از فعالیت شورا می گذرد و مردم انتظار پاسخ دارند که در این مدت چه کرده ایم.

مردم هم می گویند شورای پنجم خروجی لازم را نداشته است. باید اقدام ها و خروجی های شورا به درستی به مردم گزارش داده شود.

رسولی ادامه داد: این روزها فشار بر همه اعضای شورا هست و مقایسه این شورا و شورای قبل برای بنده نگران کننده است و لازم است که هیات رئیسه محترم و دبیرخانه شورا گزارش فعالیت های شورا را به مردم ارایه دهند.
وی پیرامون فساد سیستمی در شهرداری هم گفت: نیازمند یک سیستم فساد ناپذیر هستیم. بنده طرح شفاف سازی اداری را به شورا ارائه دادم ولی مصوب نشد. با شعار هیچ اتفاقی نمی افتد و دوستان شهرداری نیز عادت کرده اند و برخی مدیران پشت برخی اشخاص پنهان می شوند و پاسخگو نیستند. انتظار داریم این طرح مصوب و اجرایی شود.