امسال جوانان هیاتی فومنی(هیات رایت العباس و خادمین الحسین) مانند بسیاری از شهرها دستبکار شدند و علاوه بر پاکیزه پاکیزه کردن اطراف محل برپایی عزاداری ها به سطح شهر آمدند تا در پاکسازی زباله های برجای مانده توسط مردم یاری رسان پاکبانان باشند.

به گزارش ندای گیلان،چندسالی است که رسانه ها و فعالان مجازی ضد اسلامی و دلسوزنماهای محیط زیست برای کمرنگ کردن فضای شور و شعور حسینی در ایام محرم با انتشار تصاویری از  زباله های جامانده از پخش نذری در سطح شهرها می کوشیدند عزاداری را ضد محیط زیست معرفی کرده و دوستداران امام حسین(ع)را بدنام کنند.

همه این ها در حالی صورت می گرفت که اکثر هیات های عزاداری که به پخش نذری می پردازند در یک مکان متمرکز اقدام به این کار می کنند و در نهایت فضای آن محیط توسط خادمان هیات ها پاکسازی می شود و معدود تصاویر منتشر شده از برجای ماندن زباله در خیابان ها مربوط به پخش نذری توسط مردم در سطح شهر است.

امسال جوانان هیاتی فومنی(هیات رایت العباس و خادمین الحسین)  مانند بسیاری از شهرها دستبکار شدند و علاوه بر پاکیزه پاکیزه کردن اطراف محل برپایی عزاداری ها به سطح شهر آمدند تا در پاکسازی زباله های برجای مانده توسط مردم  یاری رسان پاکبانان باشند. اقدامی تحسین برانگیز که می تواند علاوه بر فرهنگ سازی پاکیزه نگهداشتن محیط زیست خط بطلانی  بر تبلیغات ضد عاشورایی مدعیان دروغین محیط زیست باشد که فعالیت زیست محیطی آنها تنها به هشتگ زدن و ارسال پست از منازل یا خودروهای لوکسشان خلاصه می شود ؛ باشد.