علیزاده بازدیدکنندگان از موزه‌ها و بناهای تاریخی گیلان را در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 183 هزار نفر عنوان و بیان داشت: این آمار در مقایسه با سال گذشته 3.83 درصد رشد داشته است.

به گزارش ندای گیلان،رضا علیزاده در گفت‌وگویی اظهار داشت: از 26 اسفند تا 13 فروردین بیش از یک میلیون و 255 هزار خودرو به استان گیلان وارد شده که در مقایسه با سال گذشته 31.54 درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان، مسافران اقامت کننده در مراکز اقامتی ثابت و موقت گیلان را بیش از 7 میلیون و 302 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته 18.9 درصد رشد داشته است.

علیزاده بازدیدکنندگان از موزه‌ها و بناهای تاریخی گیلان را در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 183 هزار نفر عنوان و بیان داشت: این آمار در مقایسه با سال گذشته 3.83 درصد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از حضور بیش از 800 گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و اظهار داشت: این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود 6 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از 2700 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان گیلان انجام شد افزود: این بازدیدها منجر به یک تشویق, 111 تذکر و 13 اخطار کتبی شد و همچنین 64.3 درصد تاسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی در این ایام اشغال شد./تسنیم