رویترز نوشت: در نظر سنجی که انجام داده ایم آمار های جالب توجهی بدست آمده است و هدف ما این بوده است که متوجه بشویم که آیا مردم آمریکا به پلیس کشورشان اعتماد دارند یا خیر.

به گزارش  ندای گیلان خبرگزاری رویترز (reuters) در گزارشی نوشت: در نظر سنجی که انجام داده ایم آمار های جالب توجهی بدست آمده است و هدف ما این بوده است که متوجه بشویم که آیا مردم آمریکا به پلیس کشورشان اعتماد دارند یا خیر.

 

 

این خبرگزاری نوشت: در پرسش اول این نظر سنجی این سوال مطرح شده است که آیا افسران پلیس به طور معمول برای کسب منفعت خودشان دروغ می گویند یا نه؟ که 31 درصد از مردم آمریکا بر این باور هستند که آنها چنین کاری را انجام می دهد و این آمار در میان سیاه پوستان آمریکایی 41 درصد بوده و در میان دموکرات ها 39 درصد بوده است.

 

 

 

 

در پرسش دیگر این نظرسنجی این سوال مطرح شده است که آیا افسران پلیس عادت دارند که اقلیت ها را به طور غیر منصفانه ای هدف قرار دهند؟ که 37 درصد از شهروندان آمریکایی نظرشان در این زمینه مثبت بود و 43 درصد مخالف این نظریه بودند. اما در میان سیاه پوستان آمریکایی 69 درصد از آنها نظرشان مثبت بود و آنها بر این باور بودند که عادت پلیس آمریکا بر این است که پلیس آمریکا به طور معمول اقلیت ها را بیشتر هدف قرار داده و تمرکز آنها روی اقلیت ها بیشتر است.

 

 

 

 

 

این خبرگزاری در ادامه نوشت: به طور کلی جوانان در آمریکا به پلیس این کشور اعتماد ندارند و این چیز تعجب آوری نیست. به طور کلی 53 درصد از آمریکایی زیر 30 سال بر این باورند که رفتار پلیس عادلانه و منصفانه نیست.

به طور کلی عده بسیاری از مردم آمریکا در بین تمامی سنین چه در میان دموکرات ها و چه جمهوری خواهان و چه در میان سیاه پوستان و غیره، بر این باورند که رفتار پلیس آمریکا در بسیاری از موارد عادلانه نیست.