نشست خبری مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه بیمارستان میلاد با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان،دکتر صباحی مدیر عامل بیمارستان میلاد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فاز اول بیمارستان میلاد در سال ۹۶ با ۸ اتاق icu و ۸ اتاق ccu شروع به کار کرد. در فاز اول ۸۰ تخت به بهره برداری رسید و در فاز دوم تعداد تختها به ۱۷۷ تخت خواهد رسید.
وی افزود: این بیمارستان در حال حاضر با بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی از روز اول قرارداد داشتیم و قرارداد با بیمه سلامت نیز با پیگیری و رایزنی نماینده شهرستان آقای دکتر نیکفر انجام شد.
دکتر صباحی در ادامه با اشاره به فاز دوم بیمارستان با افزود: در گردشگری سلامت با ۴ سوئیت آماده است.
مدیرعامل بیمارستان میلاد در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات مالی گفت: متاسفانه بیمه تکمیلی پرداختها را با تاخیر انجام می‌دهد در حال حاضر بیمه ها بیش از ۶ میلیارد تومان به مجموعه بدهکار است.

در ادامه دکتر ولی زاده عضو هیات رییسه بیمارستان در پاسخ به سوالی درباره حواشی آزمون استخدامی بیمارستان میلاد نیز اظهار داشت: عده ای اعتقاد داشتند یا من بازی یا بازی هیچ!
وی ادامه داد: بعضی از یک واحد خصوصی انتظار دارند هزینه کند و درآمد نداشته باشد. در جلسات با فرماندار وقت (مهندس کسرایی) اسناد و مدارک هزینه کرد آزمون را ارائه دادیم.
دکتر ولی زاده در ادامه در خصوص زباله های بیمارستان نیز گفت: تصفیه آب مدرنی داریم که آب های بیمارستان را عفونت زدایی و استریل می کند .

وی در پایان با بیان اینکه زباله های بیمارستان  استریل شده و از طریق شبکه بهداشت امحا می‌شود خاطرنشان کرد: زیر ساخت هلی باند در بیمارستان وجود دارد که با راه اندازی اورژانس هوایی می‌توانیم هلی باند را نیز فعال کنیم