رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از راه های استان گیلان با بیان اینکه شاهد کاهش آمار تصادفات در جاده‌های کشور در ایام نوروز هستیم گفت:علی رغم کاهش تصادفات،با افزایش هفت‌درصدی جان‌باختگان در جاده‌ها مواجه هستیم.

به گزارش ندای گیلان،سردار سید کمال هادیان در حاشیه بازدید از جاده‌های استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مأموران  پلیس راهور در طول ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافرین هستند اظهار کرد: تاکنون ۳۵ هزار مأمور پلیس راهور در جاده‌های کشور حضور دارند که باعث ایمنی خاطر بیشتر مردم خواهد شد‌.

وی با اشاره به کاهش آمار تصادفات در جاده‌های کشور گفت: رانندگان اگر به نکات ایمنی توجه و با سرعت مطمئنه حرکت کنند باعث جلوگیری از تصادفات خواهد شد که تاکنون این امر انجام و شاهد کاهش آمار تصادفات در جاده‌های کشور در ایام نوروز هستیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با اذعان به اینکه آمار جان باختگان جاده‌ای با افزایش روبه‌رو بوده تصریح کرد: علی‌رغم اینکه تصادفات بین جاده‌ای کاهش‌یافته ولی شاهد افزایش هفت‌درصدی جان‌باختگان در جاده‌ها هستیم که امیدوارم این آمار کاهش پیدا کند.

هادیان از انتخاب استان‌های منضبط در حوزه رانندگی در سال ۹۸ خبر داد و افزود: سعی داریم در سال جاری از طریق عدم حرکت بین خطوط، رانندگی با سرعت مطمئنه و‌ سبقت غیرمجاز، استان‌هایی که این نکات در آن‌ها رعایت می‌شود را انتخاب و از آن‌ها تجلیل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از مسافران می‌خواهم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند بیان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ استان کشور درگیر سیل هستند از مسافران عزیز می‌خواهم از سفر غیرضروری تا مساعد شدن شرایط خودداری کنند. بسیج