وزیر بهداشت در مراسم افتتاح 5 پروژه بهداشتی و درمانی استان گیلان از افزایش 1733 تخت‌خوابی ظرفیت بیمارستان‌های گیلان در دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش ندای گیلان، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به گیلان با تبریک میلاد امام محمدباقر(ع) بیان داشت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان گیلان بودیم.

وزیر بهداشت بیان داشت: افتتاح بیمارستان 134 تخت‌خوابی آستارا با سرمایه‌گذاری 560 میلیارد ریال همزمان با سفر هیات دولت به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح کلینیک فوق تخصصی گوارش و کبد گیلان از دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در بخش‌خصوصی است که دارای بخش‌های داخلی کبد و گوارش است. افتتاح بیمارستان 22 تختخوابی شهرستان رضوانشهر نیز از دیگر پروژه‌هایی است که امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد، این بیمارستان با اشتغالزایی برای 70 نفر و سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی دولتی افتتاح شده است.

هاشمی با اشاره به فعالیت های دولت در زمینه ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: بیمارستان های گیلان در دولت تدبیر و امید به 1733 تخت مجهز شد.

وی در پایان افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 180 تختخوابی پارس رشت با اشتغال‌زایی برای 680 نفر و 1200 میلیارد ریال اعتبار بخش‌خصوصی را از دیگر پروژه های حوزه بهداشت و درمان این استان برشمرد.