فرماندار رشت با اشاره به رشد چهار برابری اعتبارات ورزشی این شهرستان، گفت: مجموع اعتبارات رشت از سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، علی فتح الهی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی در اولویت پروژه‌های ورزشی شهرستان رشت قرار گرفته است، افزود: مجموع اعتبارات ورزشی رشت از سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

فرماندار رشت از رشد بیش از چهار برابری اعتبارات ورزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: این اعتبار، سهم ورزش شهرستان از اعتبارات کمیته برنامه ریزی است.

وی به توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی عضدی رشت اشاره و اضافه کرد: استفاده از این مجموعه ورزشی برای جوانان ورزشکاران اهمیت است.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه بیشترین اعتبار ورزشی شهرستان رشت به این پروژه اختصاص یافته است، افزود: سامان دهی این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان رشت مرتفع شود.

وی تکمیل مجموعه ورزشی فلکده را یکی دیگر از پروژه‌های دارای اهمیت در سال جاری اعلام و تصریح کرد: تجهیز و نوسازی امکان ورزشی رشت در برنامه‌های امسال مورد توجه جدی قرار گرفته است.

فتح الهی با اشاره به تأثیر ورزش در ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی جوانان، گفت: فراهم سازی بسترهای لازم برای رونق فعالیت ورزشی در شهرستان سبب ظهور استعدادهای نهفته جوانان در عرصه‌های مختلف می‌شود.

فرماندار رشت به سابقه درخشان رشت در رشته‌های مختلف ورزشی، اضافه کرد: با وجود شرایط بیماری کرونا، ورزش قهرمانی در شهرستان رشت همچنان پویا و سرآمد است.