ظهیری گفت:در سال جاری تاکنون بالغ بر 2 هزار و 66 کیلومتر از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفت

به گزارش ندای گیلان،جمشید ظهیری عصر امروز در جلسه شرکت گاز گیلان با اشاره به عملکرد این شرکت در امر گازرسانی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد مشترکان گاز در گیلان 18 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور 4 هزار و 500 مشترک گاز در روستاها از این نعمت برخوردار شده‌اند، افزود: در حوزه شهری نیز دو هزار و 100 مشترک از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان مجموع مشترکان برخوردار از گاز روستایی و شهری در سال جاری را بالغ بر 6 هزار و 600 مشترک عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه برای گاز مشترکان مذکور 260 میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دولت امسال تعداد 9 هزار مشترک دیگر به جمع مشترکان گاز در گیلان افزوده می‌شود.

ظهیری تسریع در روند گازرسانی به روستاهای گیلان را از محل بند «ق» ذکر کرد و گفت: امسال مجموع مشترکان گاز گیلان به حدود 910 هزار مشترک افزایش می‌یابد.

وی به عملیات نشت‌یابی انشعابات گاز اشاره کرد و افزود: در سال جاری تاکنون بالغ بر 2 هزار و 66 کیلومتر از انشعابات گاز استان مورد نشت یابی قرار گرفت.

این مسؤول نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات و خسارات احتمالی را از برنامه‌های مهم شرکت گاز گیلان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات نشت‌یابی در 16 شهرستان گیلان در حال انجام است، یادآور شد: در سال جاری تاکنون 15 درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز مورد بازرسی قرار گرفته است.