جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به روند افزایشی بیماران کرونایی، گفت: افزایش تعداد کرونا مثبت ها نگران کننده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمود قاسم نژاد در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد تست‌های مثبت کرونا در گیلان، اظهار کرد: در این مدت شاهد افزایش تست‌های پی سی آر انجام شده در استان هستیم.

وی با بیان اینکه نگران افزایش تعداد بسترهای کرونایی در روزهای و هفته‌های آینده هستیم، افزود: استان گیلان از نظر واکسیناسیون عمومی و همچنین دانش آموزان بالای ۱۲ سال در رتبه دوم کشور قرار دارد.

قاسم نژاد در ادامه با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان و برگزاری مراسم گرامیداشت، گفت: بر اساس دستور العمل ها مراسم ۱۳ آبان ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و با تجمع در فضای باز برگزار شود.

وی به اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی نیز اشاره و اضافه کرد: بحث سامانه سلامت و مدیریت هوشمند و هدفمند کرونا که در چند استان به صورت پایلوت در حال اجرا است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به اجرای این طرح در هفته‌های آینده در سراسر استان‌های کشور، گفت: مقرر شده در این طرح مدیریت محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها به صورت هوشمند انجام شود.