استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت گذشته برخی ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند گفت:اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

به گزارش خبرنگارندای گیلان از رشت،محمد علینجفي عصر امروز و در “جشنواره اميد و نشاط “ضمن تبريك هفته جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت:خوشحالم كه در كشوري زندگي ميكنيم كه امروز جز امن ترين كشورهاي دنيا محسوب ميشود و اين افتخار را مرهون زحمات مديران اين دولت هستيم.

استاندار گیلان بيان داشت:يادمان نمي رود كه در گذشته وقتي  مسىئولين وارد استان مي شدند حتي اجازه سخنراني در چنين فضاهايي را نداشتند.

وي تصريح كرد:افتخار مي كنيم كه امروز چنين فضايي فراهم شده كه همه در كمال آرامش و امنيت حرفهاي خود را مي زنند.

استاندار گيلان اذعان داشت: بايد براي حفظ اين فضاي امن كوشيد و با زحمت و كار و افزايش فضاهاي توليدي و ايجاد اشتغال،آينده اين كشور روز به روز را روشن تر كرد.

نجفي در ادامه به كاهش نرخ بيكاري در دولت تدبير و اميد اشاره كرد و گفت:بايد به جايگاهي برسم  كه هيچ جوان بيكاري در استان نباشد و اين اشتغال فقط با اقتصادي پويا بدست خواهد آمد.

اين مقام مسئول به جمله اي از لاريجاني اشاره کرد و افزود:نبايد در بحث يارانه ها و اشتغال حرفهايي را بزنيم كه در ادامه نتوانيم به آنها عمل كنيم چرا كه درآمدهاي دولت مشخص است و برنامه هاي كشور بايد در قالب همين هزينه ها اداره شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت گذشته برخی ها تحمل حضور بانوان در فضاهای شاد و مجالس اعیاد را نداشتند گفت:اما امروز با لباس دیگر و با زبان دیگر حرف می زنند.

نجفي اظهار داشت:امروز گيلان در زمينه هاي ورزشي رتبه ها ومقام هاي ارزشمندي كسب كرده و خرسنديم كه  فضاي ورزشي استان بيشتر از ميانگين كشوري در حال رشد مي باشد.

نماينده عالي دولت در استان گیلان در انتها به صعود پر افتخار تيم سپيدرود اشاره كرد و افزود:اميدواريم اين جشن پرغرور براي تيم داماش و ملوان هم رقم بخورد و با كمك و مساعدت هاي دولت و  نوبخت شاهد موفقيت هايي بيشتري براي استان گيلان باشيم.