امروز و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 6 طرح مختلف عمرانی،خدماتی و اشتغالزا با حضور فرماندار بندرانزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان،امروز و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 6 طرح مختلف عمرانی،خدماتی و اشتغالزا با حضور فرماندار بندرانزلی به بهره برداری رسید.

اسماعیل حیدری آزاد فرماندار بندرانزلی در مراسم افتتاح ساختمان تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی در سال گذشته از سوی دولت تدبیر و امید را بیانگر حمایت و پشتیبانی همه جانبه دولت از سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار کرد: حمایت های دولت در افزایش های اعمال برای حقوق و مزایای مستمری بگیران و بازنشستگان بیانگر آن است که بخشی از کم توجهی های دولت های گذشته در این خصوص توسط دولت تدبیر و امید جبران شده است.

وی با اشاره به افزایش 5/19 درصدی حقوق و مستمری بیمه شده های تامین اجتماعی در سال جاری و 5/13 درصدی سایر سطوح افزود:مهمترین اقدام دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی برای سال جاری، تصویب آیین نامه اجرایی تبصره 5 قانون بودجه بود که در قالب آن بودجه قابل توجهی به سازمان تامین اجتماعی تخصیص یافت.

فرماندار انزلی با تاکید بر حمایت های همه جانبه دولت از تامین اجتماعی تصریح کرد: بخشی از بدهی های دولت نیز با تخصیص این بودجه عملا تهاتر شده و یقینا این امر در ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات سازمان تامین اجتماعی به زیر مجموعه خود نقش تعیین کننده ای داشت.

حیدری آزاد متذکر شد: امروز جامعه کارگری انتظار دارند که در سازمان تامین اجتماعی عوامل توقف زا و مزاحم در مسیر رشد و توسعه این سازمان کنار گذاشته شود .

وی افزود: افزایش حقوق بازنشستگان در بودجه های سالهای اخیر در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت های گذشته بیشتر بوده و پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی در سال گذشته از سوی دولت بیانگر برداشتن گامهای بلند این دولت در حمایت از حقوق بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی است.

4 طرح هادی روستایی بطور همزمان با حضور اسماعیل حیدری آزاد فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان بندرانزلی در روستای خمیران مورد بهره برداری قرار گرفت.این طرح ها بافت داخلی روستاهای شیلسر ، معاف ، خمیران ، و آبکنار را به طول 7/5 کیلومتر آسفالت و بهسازی نموده است.

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این مراسم فرماندار بندرانزلی با مردم روستا به گفتگو پرداخت و به درخواستهای آنان رسیدگی نمود.

همچنین،یک واحد پرورش مرغ گوشتی 30000 قطعه ای در روستای کچلک با حضور اسماعیل حیدری آزاد فرماندار و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان بندرانزلی به بهره برداری رسید.

این مرکز پرورش مرغ با اعتبار سه میلیارد تومان سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینی به مساحت 5000 متر مربع آغاز بکار نموده و برای 15 نفر فرصت شغلی فراهم نموده است.