شفقی گفت:امسال در هفته دولت 288 پروژه دولتی و بخش خصوصی با اعتبار 209 میلیارد و 193 میلیون ریال در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط خبر عمومی فرمانداری رشت،سیروس شفقی عصر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت این شهرستان که با حضور معاون رئیس جمهور در روستای طرازکوه شهرستان رشت برگزار شد، با تبریک هفته دولت و بیان اینکه بودجه شهرستان رشت نسبت به سال گذشته 80 درصد رشد داشته است گفت:بودجه شهرستان امسال بالغ بر 140 میلیارد تومان تعیین شد که نشان دهنده رشد چشمگیر نسبت به سال های گذشته است.

وی با اشاره به حضور اعضای هیئت دولت و مقامات اجرایی در مناطق مختلف ازجمله روستاها خاطرنشان کرد:در ایام مختلف شاهد حضور بلندپایه ترین مقامات دولتی در روستاها هستیم و این  پاسخ به خلق حماسه روستاییان در انتخابات است.

فرماندار شهرستان رشت از افتتاح  288 پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار 209 میلیارد و 193 میلیون ریال طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: از این میزان 71 پروژه با اعتبار 42 میلیارد و 277 میلیون تومان مربوط به بخش خصوصی و 216 پروژه با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد و 915 میلیون تومان مربوط به بخش دولتی است که در روز های آینده به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح پنج مرکز بهداشتی در شهرستان طی این هفته خبر داد و افزود: برای افتتاح 9 مرکز بهداشتی تا پایان سالجاری برنامه ریزی صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت در پایان با اشاره به راه های روستایی این شهرستان و پروژه های در دست اجرا اظهار داشت:شاخص آسفالت روستایی در سال گذشته به 54 درصد ارتقا پیدا کرد.