فرماندار ماسال گفت: در دهه فجر امسال ۳۱۱ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسید.

به گزارش ندای گیلان،محمد جواد عامر با بیان اینکه تعداد پروژه های دهه فجر امسال  نسبت به سال گذشته ،۴۱ درصد رشد داشته است، افزود:  این پروژه ها شامل گازرسانی، عمران شهری و روستایی، تولیدی و صنعتی، خدماتی، کشاورزی، دامداری، شیلات، تقویت شبکه های برق ، آسفالت روستایی، صنایع دستی و پروژه های گردشگری می باشد.

وی با اشاره به افتتاح 253 طرح اشتغال‌زا در زمینه های تولیدی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی، دامداری و شیلات اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها برای 407 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

فرماندار ماسال افتتاح ۳۷ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد را از دیگر پروژه های این ایام برشمرد و افزود: ده‌ها برنامه فرهنگی هنری همچون رژه خودروی، رژه سوارکاران، نواختن زنگ انقلاب،  عطرافشانی مزار شهدا، محافل انس با قرآن، ویزیت رایگان و دیدار با خانواده های شهدا نیز در این دهه اجرایی خواهد شد.

عامر ادامه داد: برنامه ای تحت عنوان دیدار مردم و مسئولین نیز در این  دهه برگزار می شود تا مشکلات مردمی خصوصا مشکلاتی که چندین اداره و دستگاه با آن درگیرند، بررسی و مرتفع شود.

 فرماندار ماسال با تاکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه اظهار داشت: با توجه به اینکه دهه فجر امسال تا 18 بهمن با ایام فاطمیه مقارن شده است، جشن های پیروزی انقلاب بعد از 18 بهمن برگزار خواهد شد..

عامر خدمات دولت را مربوط به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند ما باید عملکردمان را به مردم اعلام کنیم و این کار ریا نیست بلکه وظیفه ای است بر دوش ما تا مردم دلگرم شوند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال از خبرنگاران برتر و فعال تجلیل خواهد شد، افزود: در روز راهپیمایی نیز مسابقه ی عکس عمومی با موضوع بهترین سوژه راهپیمایی برگزار خواهد شد که به بهترین عکس ها، جایزه تعلق خواهد گرفت.

فرماندار ماسال  در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد دولت مربوط به گروهی خاص نیست لذا انتظار داریم خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش اقدامات انجام شده تمام تلاششان را بکار گیرند