فرماندار تالش از افتتاح 160 پروژه در این شهرستان با اعتبار بالغ بر450 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

ندای گیلان: علی فتح اللهی امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان، اظهار کرد: سالروز شهادت دو دولت مرد بزرگ، شهیدان رجایی و باهنر در هفته نخست شهریورماه به عنوان هفته دولت نام‎گذاری شده است تا مردم بیشتر و بهتر با دستاوردهای دولت آشنا شوند.
وی با بیان اینکه در طول هفته دولت در تالش تعداد 160 پروژه به بهره‌‎برداری می‌رسد، تصریح کرد: در مجموع برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار تالش از افتتاح دو طرح تولیدی شرکت گلبافت امیر با اشتغالزایی مستقیم 95 نفر و اعتبار 7 میلیارد تومان و بتن آماده شرکت هیتال بخش اسالم با اشتغالزایی 32 نفر و اعتبار 3 میلیارد تومان خبر داد.
وی گازرسانی به 10 روستا با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون تومان، افتتاح مدرسه 6 کلاسه رضوان خطبه سرا با اعتبار یک میلیاردو 170 میلیون تومان و بهره‌برداری از چندین پروژه دیگر را از جمله برنامه‌های شاخص شهرستان تالش در هفته دولت امسال اعلام کرد که با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شوند.
فتح اللهی یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای بیش از 127 نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.
فرماندار تالش با اشاره به اینکه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت مربوط به حوزه های مختلف از جمله راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی ، مسکن کمیته امداد و بهزیستی ، برق ، گاز و آب هستند، افزود: بیش از 50 پروژه عمرانی در تالش طی این هفته افتتاح و ده ها برنامه فرهنگی هنری برگزار خواهد شد./ایلنا