فرماندار ماسال از افتتاح 157 پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،محمدجواد عامر در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله‌دهه مبارک فجر 157 پروژه در زمینه‌های عمرانی، اشتغالزایی، خدماتی و … با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان در شهرستان ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پروژه های اشتغالزایی کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید، پرورش آبزیان، گازرسانی، بتونی کردن انهار سنتی، گردشگری، ارتقای شبکه مخابراتی، توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، پروژه های عمران شهری و روستایی، مسکن محرومین و مددجویان و فضاهای فرهنگی و ورزشی از جمله پروژه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار ماسال با بیان اینکه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر حضور استاندار برای افتتاح سه پروژه را در این شهرستان خواهیم داشت، تاکید کرد: مسئولان ادارات از ایجاد کارناوال برای افتتاحیه‌ها خودداری کنند وهمه به صورت واحد از 2 مینی‌بوسی که توسط فرمانداری تعبیه شده است باید استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وقتی کاری انجام می‌شود وظیفه ما بوده و نیازی به نصب بنر در این راستا نیست، گفت: ادارت شهرستان در زمینه آذین‌بندی دهه فجر و دهه فاطمیه دقت لازم را داشته باشند.

عامر با بیان اینکه دهیاران، شوراها و مردم روستا برای افتتاح پروژه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: امسال در ایام الله دهه فجر چهار دیدار صمیمی و چهره به چهره مردم و مسئولان شهرستان در مسجد جامع ماسال، مسجد جامع شاندرمن و در 2 مسجد روستاها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اولین روز دهه فجر نخستین دیدار مردمی فرماندار و مسئولان شهرستان در مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی فراهم کردن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولان است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان در حوزه کاری خود پیگیر پروژه‌هایشان باشند، اظهار کرد: مسئولان در زمان اداری نباید در فضای مجازی حضور داشته باشند بلکه باید پاسخگوی نیاز مردمان باشند.

عامر با بیان اینکه مشکل برق در شهرستان ماسال و روستاهای تابعه بسیار جدی است و رئیس برق باید سریعا این مشکل را رفع نماید، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا توسط مسئولان ادارات جدی گرفته شود.