سرپرست فرمانداری لنگرود گفت: ۳۰ پروژه و طرح عمرانی با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در شهرستان لنگرود افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود،هادی جعفرزاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های پیش بینی شده برای بهره برداری در هفته دولت در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها حوزه شیلات، آسفالت راه‌های روستایی، مسکن مددجویی و گازرسانی است، گفت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری لنگرود با اشاره به اینکه ایجاد ۴۴ فرصت شغلی دائمی و ۳۸۴ فرصت شغلی موقت با اجرای این پروژه‌ها، افزود: این طرح‌ها ۴۴ فرصت شغلی دائم و ۳۸۴ فرصت موقت در حوزه‌های مختلف عمرانی، شیلات کشاورزی ایجاد می‌کند.

وی حضور در گلزار شهدا، تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی و دیدار با خانواده شهدای کارمند را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان لنگرود برشمرد.

جعفرزاده با اشاره به اینکه طی ۴۲ سال گذشته نظام مقدس اسلامی برای توسعه روستاها و زیرساخت‌ها گام‌های ارزشمندی برداشته است، اضافه کرد: دستاوردهای نظام باید اطلاع رسانی شود.

وی به شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و از شهروندان خواست با جدیت بیشتری پروتکل بهداشتی را رعایت کنند.

جعفرزاده همچنین با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های هدف در شهرستان لنگرود، افزود: ۴۰ هزار دُز واکسن در نوبت دوم و ۱۷ هزار دُز نیز در نوبت اول تزریق شده است.