همزمان با هفته دولت، ۲۶ پروژه صنعتی و هفت طرح ورزشی استان با مجموع هزینه بالغ بر ۳۱۳ میلیارد تومان به صورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ۲۶پروژه صنعتی استان با اعتبار ۲۹۰میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت، مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با افتتاح این طرح‌ها در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، برای ۳۰۰نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: حمایت از صنایع کوچک می‌تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد.

وی همت و تفکر جمعی را برای تداوم پویایی صنعت استان کارساز دانست و افزود: درک منافع جمعی در افزایش و رونق فعالیت‌های صنعتی و اتصال آن به دانشگاه برای بهره مندی از تکنولوژی نوین می‌تواند صنعت استان را تغییر دهد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان عنوان کرد: نیروی انسانی قوه محرک‌های بدنه صنعت است و برای افزایش بهره وری و راندمان در بخش تولید توجه به سرمایه انسانی ضروری است و باید در نیروی انسانی احساس تعلق خاطر به صنعت در کارخانجات ایجاد شود تا متعاقب آن بهره وری و کیفیت مضاعف شود.

وی در پایان بیان داشت: ما در پرداخت تسهیلات و رفع موانع در سایر دستگاه‌ها و تعریف استراتژی تولید، همواره از صنعتگران واقعی و پرتلاش حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

لازم به ذکر میباشد، واحدهای صنعتی افتتاح شده در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرفSM، COB با تکنولوژی مدرن، دستگاه نشاکار و کمباین برنج، دستگاه سمپاشی موتوری و چمن زن، کابین آسانسور، پارچه پرده‌ای، ترانسفورماتور، محافظ برقی فعالیت می‌کنند.