مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان از افتتاح ۱۰۲ کلاس درس در بهمن ماه خبر داد و گفت: برای افتتاح این پروژه ها بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،علی دقیق در نشست با فرماندار آستارا اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در گیلان تاکنون یک هزار و ۵۹۸ کلاس درس در این استان برای تحصیل آینده سازان احداث کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ کلاس درس با زیربنای ۹ هزار ۹۱۱ متر مربع در  دهه  فجر به بهره برداری می‌رسد، افزود: برای افتتاح این پروژه بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. به بهره برداری می‌رسد.

دقیق با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۹۸ کلاس درس در ۳۸۱ فضای آموزشی با زیربنای بیش از ۱۲ هزار مترمربع توسط خیرین استان ساخته شده‌است، تصریح کرد: طی چهار سال گذشته ۶۰ درصد فضاهای آموزشی در استان با مشارکت خیرین احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵۰ فضای آموزشی در گیلان با مشارکت خیرین در دست احداث است ضمن اینکه تمام پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت امسال نیز با مشارکت خیرین ساخته شده‌اند.

وی با بیان اینکه به جز اشخاص حقیقی سایر نهادها برای ساخت واحدهای آموزشی نیز همکاری دارند، افزود: هم اکنون ساخت ۸۳ واحد آموزشی با ۵۰۴ کلاس درس با همکاری بنیاد برکت در دست اجرا است، ضمن اینکه ۵۵ واحد آموزشی را پیش از این به اتمام رسانده‌ایم.