33 پروژه آبفای گیلان با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد ریال به صورت همزمان در اولین روز از هفته دولت با حضورسرپرست استانداری گیلان و مدیران استانی و شهرستانی در رشت افتتاح شد.

به گزارش ندای گیلان؛ همزمان با هفته دولت 33 پروژه این شرکت در سطح استان با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد ریال افتتاح شد.

در آئین افتتاح این مراسم سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و خیرمقدم به مسئولین استانی و شهرستانی اذعان داشت: امروز شرکت آب و فاضلاب شهری استان گیلان بسیارخرسند است که در اولین روز از هفته دولت افتخار میزبانی از مردم و مسئولین شریف استان را در افتتاح همزمان 33 پروژه آبرسانی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: شرکت آبفای گیلان خدمات رسانی به بیش از 1.8 میلیون نفرجمعیت شهری در 50 شهر استان را عهده دار است و همچنین جمعیت تحت پوشش آب 99.93 درصد و جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب 69.9 درصد است.

وی با تأکید بر فعالیت 27 واحد آزمایشگاهی در سطح استان گیلان برای کنترل کیفیت آب یادآور شد: هدف گذاری شرکت آب و فاصلاب گیلان تا پایان برنامه ششم توسعه برمبنای تحت پوشش قرار دادن 99.97 درصد در بخش آب و 72.8 درصد در خصوص پوشش دهی شبکه جمع آوری فاضلاب است که در صورت تحقق این امر 117 هزار نفر در بخش فاضلاب به جمعیت تحت پوشش اضافه خواهد شد.