استاندار گیلان با بیان اینکه حضور دکتر روحانی در گیلان موجب شتاب در روند توسعه گیلان می شود،اعتبار پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح در جریان این سفر را بالغ بر ۳ هزار و دویست میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش ندای گیلان،استاندار گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای استان برای استقبال از رئیس جمهوری مطلوب است و حضور گسترده آنان در واقع نشان دهنده شکوه و عظمت ملت ایران و گیلان به جهان تلقی می شود.

وی با بیان اینکه حضور دکتر روحانی در گیلان موجب شتاب در روند توسعه گیلان می شود،اعتبار پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح در جریان این سفر را بالغ بر ۳ هزار و دویست میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: علاوه  بر بهره برداری از این پروژه ها تصمیماتی هم در جهت تحول اقتصادی،اجتماعی و افزایش اشتغال در گیلان اتخاذ می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان افتتاح راه آهن را موجب توسعه گیلان ، بهبود جایگاه استراتژیک آن در منطقه و افزایش رفاه مردمی خواند و افزود:با اتصال شبکه ریلی قزوین رشت به آستارا شاهد تقویت اقتصاد،افزایش مراودات تجاری با کشورهای همسایه و نیز رونق گردشگری خواهیم بود.

سالاری با بیان اینکه در نشست های متعدد و با حضور نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان دستگاه‌های اجرایی برنامه و طرح ها اولویت بندی شده ،به جمع بندی این نشست ها در وزارتخانه و ارائه نتایج حاصله به ریاست جمهوری اشاره کرد.

وی با اعلام اینکه در سفر قبل رییس جمهوری به گیلان از ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شده برای گیلان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد بیشتر پرداخت شد که نزدیک به سه برابر بیشتر از رقم تعیین شده است،افزود:با توجه به نگاه و دیدگاه دکتر روحانی به گیلان تصور می شود که در این سفر نیز شاهد اتفاقی مبارک برای توسعه گیلان باشیم.

استاندار گیلان به امکان ارتباط مردمی با رییس جمهوری از طریق تحویل نامه و یا تماس با شماره111 خبر داد و گفت: درخواست ها در اسرع وقت بررسی و به ادارات مربوطه ارجاع داده می شود.