دفتر دپارتمان طرح طاها شرکت انبوه سازان آرش با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و کارکنان شرکت در زیباکنار گیلان افتتاح شد.

به گزارش واحد رسانه شرکت انبوه سازان آرش؛ دفتر دپارتمان طرح طاها شرکت انبوه سازان آرش با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و کارکنان شرکت در زیباکنار گیلان افتتاح گردید.
مهدی جوزایی‌‌ُ مدیر طرح طاها شرکت انبوه سازان آرش این طرح را مولد ایده و نواندیشی تیم تحقیق و توسعه و تدبیر مدیریت شرکت انبوه سازان آرش در پاندمی کرونا عنوان کرد و افزود؛ طرح طاها که مخفف طرح اقتصادی همراه آرش است در ابتدای سال گذشته همزمان با آغاز پاندمی کرونا و رکود اقتصادی کشور در شرکت انبوه سازان آرش شکل گرفت.
جوزایی تصریح کرد؛ در طرح طاها یک ویلا را به ۱۲ نیم دانگ تقسیم کرده و پس از ساز و کارهای اداری در اداره ثبت اسناد و دریافت موافقت سند مالکیت جداگانه برای هر نیم دانگ این طرح را به مردم عرضه نمودیم که با استقبال چشمگیر و کم نظیر مواجه گردید.
مدیر طرح طاها شرکت انبوه سازان آرش با بیان اینکه ما در ابتدای طرح با ۶۶میلیون تومان و پیش پرداخت افراد را صاحب نیم دانگ یک ویلای مبله کردیم افزود؛ در طرح طاها مالکین میتوانند ۴ روز در هر ماه طبق جدول زمانبندی که مدیریت طرح برای آنان در نظر گرفته است از ویلای خود استفاده کنند.
وی تصریح کرد؛ مالکین طرح طاها هنگام حضور در زمان مشخص خود یک ویلای آماده با سیستم خدمات هتلینگ را تحویل می گیرند.
وی افزود؛ در همین راستا ۱۲نفر در طرح طاها بعنوان کارشناس، نگهبان، نیروی خدماتی و تاسیساتی مشغول فعالیت هستند.
جوزایی تصریح کرد؛ ۱۴ ویلا به ۱۳۰ مالک در بازه زمانی سال جاری واگذار گردید در این طرح نتنها سرمایه مالکین از دست نرفته، بلکه زمان استفاده از خدمات رفاهی در سایه امنیت و آرامش، ارزش افزوده قابل توجهی نیز پیدا کرده است که مزیت طرح طاها ایجاد امکان سرمایه گذاری خانوادگی است.
جوزایی تصریح کرد؛ حسن سبدگردانی در مجموعه شهرک های ویلایی انبوه سازان آرش این است که شخص متقاضی می تواند ویلای دوبلکس و یا فلت در چند شهرک ویلایی باشرایط متفاوت را بصورت نیم دانگ خریداری کند و در طول ایام حضور خود در هر ماه، به جای ۴روز ایام بیشتری را با توجه به خرید سهمی دیگر از سایر ویلاها نیز استفاده نماید که به طور مثال اگر یک خانواده از سه شهرک ویلایی آرش ۳ نیم دانگ را از هر ویلا خریداری کنند می توانند با هماهنگی مدیریت مجموعه ۱۲ روز در ماه بصورت متداوم در منطقه زیبا و ساحلی زیباکنار گیلان اقامت داشته و از مواهب طبیعی و خدادادی استان سرسبز گیلان بهره مند گردند.
وی از مدیران شرکت بابت اعتماد به ایده های خلاقانه مدیران جوان خود تقدیر کرده و یکی از رموز موفقیت شرکت را اعتماد مدیران شرکت به تیم مدیریتی خود عنوان نمود.