غلامرضا مرحبا از اتمام کامل عملیات بازسازی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) خبر داد و گفت: حرم مطهر در ایام اربعین حسینی افتتاح می‌شود.

به گزار شندای گیلان از آستارا،نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از روند پیشرفت فیزیکی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و پروژه‌های تسطیح قبور، صحن شهید سردار سلیمانی، شبستان، هتل آپارتمان نور و دیگر طرح‌های عمرانی این بقعه به دیارمیرزا گفت: امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) پیشانی و هویت شهرستان آستارا است.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه سر و سامان پیدا کردن و تکمیل امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و داشتن ساختمانی در خور شان و نام این بزرگواران از دغدغه‌های مردم این شهرستان بود، افزود: خوشبختانه به لطف و یاری خداوند و همت اداره اوقاف و امور خیریه کارهای خوبی در امامزادگان صورت گرفته است.

وی از اتمام کامل عملیات بازسازی حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) خبر داد و تصریح‌کرد: حرم مطهر در ایام اربعین حسینی افتتاح می‌شود.

مرحبا با اشاره به اینکه شبستان و حسینیه حرم مطهر نیز کارهای عمده انجام شده و حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: بزودی با اتمام عملیات عمرانی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت از آغاز عملیات عمرانی صحن شهید سلیمانی خبر داد و افزود: عملیات اجرایی بزودی آغاز می‌شود و مصالح خریداری شده و ان‌شاء‌الله بتوانیم محوطه را برای پذیرایی زائرین، مومنان و مسافرین آماده کنیم.

وی با بیان‌اینکه برای بازسازی و تکمیل هتل، شبستان، حسینیه، حرم و محوطه‌سازی مجموعا بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح‌کرد: امیدواریم خیرین و مومنین همچنان در ساخت، بازسازی و تکمیل این بقعه دست خدمتگزاران خود در حرم مطهر و اداره اوقاف و امور خیریه را بگیرند تا بقعه هرچه سریعتر تمکیل شود.

مرحبا به عملکرد مثبت اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا در خصوص گستردگی پروژه‌ها و فعالیت مداوم این اداره در دوران کرونا بر مدیریت جهادی و انقلابی توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.