ندای گیلان:حسین عباس نژاد کارسیدانی افزود: تالار مطالعه الکترونیکی شمال کشور با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می رسد. وی اظهار کرد: تالار مطالعه یادشده، دومین تالار مطالعه الکترونیکی کشور پس از استان فارس است که پژوهشگران از […]

ندای گیلان:حسین عباس نژاد کارسیدانی افزود: تالار مطالعه الکترونیکی شمال کشور با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: تالار مطالعه یادشده، دومین تالار مطالعه الکترونیکی کشور پس از استان فارس است که پژوهشگران از این طریق به گنجینه کتابخانه ملی متصل می شوند.

وی ادامه داد: پژوهشگران علاوه بر دستیابی به گنجینه کتابخانه ملی، به منابع هفت کتابخانه بزرگ کشور نیز دسترسی پیدا می کنند.

عباس نژاد افزود: توسعه توریسم فرهنگی سهم افتتاح این پروژه برای استان است بطوریکه پژوهشگران استان های شمالی، بجای حضور در پایتخت، می توانند از تالار مطالعه گیلان بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بود تالار یادشده در 19 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز اسناد ملی و میراث مکتوب به بهره برداری برسد، اما بدلیل اندکی وقفه در تجهیز، تلاش می شود تا این پروژه در 21 تیرماه سالروز افتتاح سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان افتتاح شود./ایرنا