حاجتی با اعلام اینکه شهر سیاهکل دارای 4 هزار و 500 دانش‌آموز و 90 مدرسه فعال است تاکید کرد: در حال حاضر و براساس آمارهای موجود، شهر سیاهکل دارای 25 مدرسه غیرفعال است.

به گزارش ندای گیلان،مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در  نشست هم اندیشی دستگاه های خدمت رسان در سیاهکل با اشاره به آمار سرانه ورزشی این شهرستان اظهار داشت: سرانه ورزش این شهرستان 30 سانتی‌متر مربع از سرانه کشوری جلوتر است.

مسعود رهنما با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان سیاهکل 1.5 متر مربع است خاطرنشان کرد: افتتاح استخر سیاهکل مهم‌ترین برنامه در دستور کار اداره ورزش و جوانان در این شهرستان است که تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه دیلمان دارای 52 مدرسه فعال و هزار و 100 دانش‌آموز است خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای به‌دست آمده در دیلمان به ازای هر یک ساختمان 20 دانش آموز وجود دارد.

مهدی حاجتی با تاکید بر اینکه دیلمان دارای 26 مدرسه غیرفعال است عنوان داشت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که مدارس در دیلمان بر حسب نیازسنجی درستی ساخته نشده‌اند.

وی با اعلام اینکه شهر سیاهکل دارای 4 هزار و 500 دانش‌آموز و 90 مدرسه فعال است تاکید کرد: در حال حاضر و براساس آمارهای موجود، شهر سیاهکل دارای 25 مدرسه غیرفعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بر اساس قانون، ساختمان مدارس می‌بایست در اختیار فعالیت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی قرار بگیرد گفت: متاسفانه اجاره‌کنندگان ساختمان‌های آموزش و پرورش به تعهداتشان عمل نمی‌کنند.

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

https://t.me/joinchat/AAAAADvF5lVUQ_e7RpPBBg

تسنیم