علوی گفت:برپایی موکب شهرداری رشت به منظور حضور در مراسم اربعین و خدمت در راه امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که اجر معنوی فراوانی به همراه دارد.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برپایی موکب شهرداری رشت به منظور حضور در مراسم اربعین و خدمت در راه امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که اجر معنوی فراوانی به همراه دارد.
سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند سالی است که موکب شهرداری رشت در ایام محرم به کربلا اعزام می شود و این اقدام بزرگ اثرات و اجر معنوی فراوانی به همراه دارد و خوشحالم که نقش کوچکی به عنوان خادم امام حسین (ع) در این موکب ایفاء می کنم.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم در برگزاری هر چه باشکوهتر این حرکت عظیم به سهم خودمان نقش داشته باشیم و گام های موثری در جهت زنده نگه داشتن قیام عاشورا برداریم.
وی با اشاره به حرکت موکب سیصد نفری شهرداری رشت به سمت کربلا تصریح کرد: خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخاری است که عاشقان امام حسین(ع) برای کسب آن تلاش می کنند و امیدوارم با استعانت الهی و دعای خیر مردم در این زمینه سربلند باشیم.
وی با بیان اینکه دست و پای خادمان و زائرین امام حسین (ع) را می‌بوسم افزود: خدمت به زائرین امام حسین (ع) لیاقتی است که امیدوارم نصیب همه عاشقان اهل بیت(ع) بشود.
علوی با اذعان به اینکه از شهردار رشت تقاضای مساعدت با ستاد عتبات عالیات را دارم گفت: شهردار رشت همچون سنوات گذشته در شکل گیری حرکت عظیم معنوی اربعین با ستاد عتبات عالیات و موکب های خدام امام حسین(ع) مساعدتهای لازم را داشته باشد.