مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قدس گیلان از اعزام حدود ۲ هزار دانش آموز و دانشجو از استان، نوروز ۱۴۰۲ به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،حجت الاسلام و المسلمین صدیق گفت : با حمایت‌های فرماندهی سپاه قدس گیلان و آمادگی اردوگاه‌های ویژه راهیان نور برای پذیرایی و اسکان افراد ، پیش بینی می‌شود هزار و ۱۰۰ دانش آموز و هزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان در کاروان نوروزی راهیان نور شرکت کنند.

وی افزود: امسال حدود ۴ هزار شهروند گیلانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس غرب کشور اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قدس گیلان از اعزام ۹ هزار نفر از استان در قالب کاروان راهیان نور در سال ۹۸ پیش از اوج کرونا به مناطق عملیاتی غرب و کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال هم ۵۲ کاروان راهیان نور حاج قاسم که در طرح غربالگری کرونا حضور فعال داشتند به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیق با بیان اینکه اردوگاه‌های راهیان نور به ویژه اردوگاه ویژه گیلان آمادگی اسکان شرکت کنندگان در این سفر معنوی را دارند، افزود: علاقمندان به شرکت در این سفر می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه‌های مقاومت محلات خود مراجعه کنند.

وی گفت: خانواده‌های گیلانی علاقمند به شرکت در سفر راهیان نور با خودرو‌های شخصی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت محل زندگی خود و دریافت معرفی نامه سفر، از اسکان و تغذیه رایگان اردوگاه‌های راهیان نور به مدت ۲ روز استفاده کنند.