جعفرزاده ایمن آبادی به نطق ها و مصاحبه های تند و آتشین در دفاع از تفکرات جریان فکری چپ در مجلس و نشست های مختلف معروف است؛اما مدتی است وی با تضاد و تناقض در گفته ها، رسانه ها و مردم را متعجب کرده است.

به گزارش ندای گیلان از رشت،نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی طی دو روز گذشته در یک گفتگو و انتشار یک یاداشت در خصوص بودجه سال 99 موضع گیری کرده است؛موضع گیری هایی که هرچند کمتر از 2 روز باهم فاصله زمانی داشته ولی کاملا در تضاد هستند!

جعفرزاده ایمن آبادی روز گذشته در یاداشتی برای روزنامه اعتماد با عنوان “یک بودجه واقع بینانه” نوشت:

” به نظر می‌رسد دولت تلاش خود را انجام داده تا دست‌کم بودجه‌ای مبتنی بر واقعیات بنویسد و از ارایه اعداد و ارقامی که بی‌دلیل امیدوار‌کننده‌اند، خودداری کند. امروز لازم است همه به دولت کمک کنیم و زمینه تدوین سند دخل و خرجی دقیق و کارشناسی را فراهم کنیم”

 

اما صبح امروز این نماینده گفتگویی را با خبرگزاری ایلنا انجام داده و در آن در موضع گیری متفاوت نسبت به روز گذشته گفته است :”بودجه ۹۹ در خواب و خیال نوشته شده” .وی به خبرگزاری ایلنا گفته است:

بودجه سال ۹۹ شامل درآمدهای کاذب و غیرواقعی در کنار اعداد غیرواقعی است و معتقدم آن چیزی که به عنوان بودجه این روزها در صحن خانه ملت مطرح می‌شود، روی کاغذ است و بس.بودجه به هیچ عنوان واقعی نوشته نشده است، مطالبی هم که در کتابچه بودجه منتشر شده به درد بخور و قابل احصاء نیست. بودجه در خواب و خیال نوشته شده است و بر اساس واقعیت نیست. بودجه باید با واقعیت کف خیابان همخوانی داشته باشد که نمی‌خواند.

معلوم نیست چرا نماینده رشت طی یک روز نظر خود را در خصوص بودجه تغییر داده و اگر احتمال مطالعه بیشتر وی در خصوص بودجه را دلیل تغییر نظر این نماینده بدانیم باید متصور شویم جعفرزاده یادداشت خود در روزنامه اعتماد بدون مطالعه لایحه بودجه نوشته است که به دلیل حضور وی در کمسیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی غیرمنطقی به نظر می رسد.

در روزهای گذشته نیز موضع گیری وی در خصوص رویکرد سیاسی اش و معرفی کردن خود به عنوان اصولگرای اصلاح طلب با مشی اعتدالی واکنش های منفی زیادی را به همراه داشت.

جعفرزاده در انتخابات سال 94 مجلس شورای اسلامی به عنوان سر لیست امید در شهرستان رشت و با اکثریت آرا وارد مجلس شد و سپس از حضور در فراکسیون امید سر باز زد .وی در این خصوص گفته که حضور در لیست التزام آور نمی باشد. جعفرزاده در ماه های انتهایی مجلس نهم و چند ماه ابتدایی مجلس دهم نطق ها و مصاحبه های تندی را در دفاع از دولت و وزرا در مجلس داشت، اما اظهارات وی طی یکسال گذشته با تضاد و تغییر دیدگاه همراه بوده است.

باید منتظر ماند و دید اظهارات متناقض این نماینده با تجربه مجلس در فاصله کم باقی مانده به انتخابات اسفند با چه هدفی مطرح شده است.