دانشگاه تهران درباره شکایت یکی از دانشجویان از عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه مبنی بر ضرب و شتم، اطلاعیه ای صادر کرد.

ندای گیلان:دانشگاه تهران درباره شکایت یکی از دانشجویان از عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه مبنی بر ضرب و شتم، اطلاعیه ای صادر کرد.

در متن توضیح روابط عمومی دانشگاه آمده است: در پی شکایت واصله از سوی یکی از دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی مبنی بر درگیری فیزیکی یکی از اعضای هیأت علمی آن دانشکده با وی، در فضای مجازی و رسانه‌ای، به استحضار می‌رساند که موضوع در اسرع وقت برای رسیدگی به هیأت انتظامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران ارجاع گردید و پس از بررسی گزارش‌ها و شکایت واصله، یکی از استادان بی‌طرف و مورد اعتماد جهت تحقیق میدانی انتخاب گردید تا گزارش تکمیلی را برای صدور رأی نهایی به هیأت مذکور ارائه نماید.

دانشگاه تهران در صورت اثبات تخلف مزبور، برخورد قاطعانه و قانونی را با فرد متخلف انجام داده و از انجام رفتارهای غیراخلاقی و غیر حرفه‌ای تبرّی خواهد جست. هم چنانکه اگر اتهام وارده اثبات نگردد، دفاع از حیثیت شغلی و صنفی اعضای هیأت علمی را وظیفه ذاتی و لازم خود می‌شمارد.

پیک دانشجو